Соронович Ігор Михайлович

Соронович Ігор Михайлович
Українська
+38 (044) 287-51-40 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Завідувач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

Кандидат наук з фізичного виховання і спорту

Освіта

  • 2001 - Міжнародний слов'янський університет української академії танцю за спеціальністю хореографія

Досвід професійної діяльності

  • 2002 - 2003 - доцент кафедри спортивного танцю Київського національного університету культури і мистецтв;
  • 2003 – 2009 - завідувач кафедри спортивного танцю Національного університету фізичного виховання і спорту України
  • 2004 – головний тренер Клубу спортивного танцю «Супаданс» Національного університету фізичного виховання та спорту України;
  • 2009 р. – старший викладач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання та спорту України.
  • з 2014 завідувач кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання та спорту України

Наукові інтереси

  • організаційні аспекти розвитку спортивного танцю;
  • оцінка спеціальної витривалості кваліфікованих спортсменів у спортивному танці
  • психофізіологічні особливості підготовки кваліфікованих спортсменів–танцюристів

Основні наукові праці

Автор (співавтор) понад 15 наукових та навчально–методичних праць, серед яких:;

  • Соронович І.М. Організаційні аспекти соціалізації та залучення до заняття спортивним танцем людей з ураженням опорно-рухового апарату. / І.М. Соронович //Теорія і методика фіз. виховання і спорт. – 2006. – № 2. – С. 31–35.
  • Соронович І.М. Проблеми і перспективи впровадження громадських форм управління розвитком спортивного танцю в Україні. / І.М. Соронович //Теорія і методика фіз. виховання і спорт. – 2009. – № 2. – С. 31–35.
  • Соронович І.М. Компоненти витривалості в структурі функціональної підготовленості кваліфікованих спортсменів у спортивному танці. / І. Соронович, В. Пілевська, А. Дяченко, О. Фойтума //Вісник Прикарпатського університету. Фізичне виховання. – 2012. – № 15. – С. 142–150.

Список наукових та навчально - методичних праць Сороновича Ігоря Михайловича

Навчальні дисципліни, які складають НУФВСУ

  • Теорія та методика викладання обраного виду спорту (спортивний танець)
  • Тренерська практика

Професійна і громадська активність

  • член вченої ради тренерського факультету Національного університету фізичного виховання і спорту України
  • перший віце-президент Асоціації спортивного танцю України
  • президент Клубу спортивного танцю Національного університету фізичного виховання і спорту України «Супаданс»

Спортивні досягнення

  • майстер спорту України міжнародного класу
  • 1996 – 1999 – чемпіон України зі спортивного танцю;
  • 1997 – 1998 – фіналіст кубків Світу зі спортивного танцю

Відзнаки та нагороди

  • 2005 – почесне звання «Почесний працівник фізичної культури і спорту України»
  • 2005 – почесний працівник фізичної культури і спорту України
  • 2008 – Подяка Київського міського голови;
  • 2012 – Подяка Головного управління у справах сім’ї, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації.
  • 2016 – Подяка Київського міського голови  

Козинко Лілія Леонідівна

Козинко Лілія Леонідівна
Українська
+38 (044) 287-51-40 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

Кандидат мистецтвознавства, доцент

 

Освіта

  • 2001-2005 – Національний педагогічний університет імені М. п. Драгоманова за спеціальністю «Хореографія», кваліфікація «Бакалаврське мистецтво»; вчитель хореографії»
  • 2005-2006 – Національний педагогічний університет імені М. п. Драгоманова магістратура за спеціальністю «Хореографія», кваліфікація «балетмейстер, викладач народно-сценічного танцю; вчитель хореографії та художньої культури»
  • 2007-2011 – аспірантура Інституту мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М. Т. Рильського НАН України за спеціальністю «Театральне мистецтво»

 

Досвід професійної діяльності

  • 2006-2021 – старший викладач, викладач та доцент кафедри хореографії Національного педагогічного університету імені М. п. Драгоманова
  • 2010-2014 – викладач народно-сценічного танцю в Дитячій хореографічній школі при Національному заслуженому академічному ансамблі танцю України імені Павла Вірського.
  • 2015-2016, 2017-2018 – доцент кафедри хореографії Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв
  • З 2019 р. – доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту НУФВСУ
  • З 2023 – начальник творчого відділу Національної хореографічної спілки України

 

Дисертаційні праці

  • 2012 – Традиції фольклорної культури в сучасному народно-сценічному танці та балетному театрі України.

 

Наукові інтереси

  • Еволюція фольклорного хореографічного мистецтва
  • Хореографічна культура України
  • Теорія та методика викладання українського народно-сценічного танцю
  • Теорія та методика викладання народно-сценічного танцю
  • Теорія та методика викладання історико-побутового танцю
  • Методика роботи з дитячими хореографічними колективами
  • Специфіка становлення та розвитку сучасного танцювального мистецтва
  • Теоретико-методичні засади фахової підготовки хореографів в умовах сучасного розвитку мистецької та спортивної освіти.

 

Основні наукові праці

https://orcid.org/0000-0002-0951-111X

  • Козинко Л.Л., Захарова О.Г. «Хореографія». Навчальна програма з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму 10 років навчання. Київ, 2020. 80 с.
  • Козинко Л.Л. Шляхи становлення, розвитку та занепаду танцювального мистецтва скоморохів на Україні. Танцювальні студії №2, 2018. К.: Видавничий центр КНУКіМ, 2018. С 35-44.
  • Козинко Л.Л. Особливості викладання народно-сценічного танцю в ЗВО фізичного виховання та спорту. Теорія та методика фізичного виховання і спорту : Науково-теоретичний журнал. № 4, 2021. К.; НУФВСУ, 2021. С. 65-71.
  • Козинко Л.Л. Український танець «Гопак»: від зародження до сучасної сценічної практики виконання. Танцювальні студії : Науковий журнал. Том 5, № 1, 2022. К.: Видавничий центр КНУКіМ, 2022 р. С. 17-28.
  • Козинко Л.Л. Основи конфліктології в процесі фахової підготовки студентів-хореографів у закладах вищої освіти. Теорія та методика фізичного виховання і спорту : Науково-теоретичний журнал. № 2, 2022. К.: НУФВСУ, 2022. С. 64-69.
  • Козинко Л.Л. Архетипи української культури в балетмейстерській спадщині Павла Вірського. Танцювальні студії : Науковий журнал. Том 6, № 1, 2023. К.: Видавничий центр КНУКіМ, 2023. С. 8-19.
  • Козинко Л.Л. Термінологія українського танцю в дослідженнях В. Верховинця, В. Авраменка та А. Гуменюка. Танцювальні студії , 6 (2), 2023. К.: Видавничий центр КНУКіМ, 2023. С.145-154 .

 

Навчальні дисципліни, які складаються в НУФВСУ

  • Теорія та методика викладання народно-сценічного танцю
  • Теорія та методика викладання українського народно-сценічного танцю
  • Теорія та методика викладання історико-побутового танцю
  • Методика роботи з хореографічним колективом
  • Хореографічна культура України
  • Практикум зі стилізації танцювального фольклору
  • Практикум з основного класичного танцю в спортивній підготовці
  • Методика викладання народно-сценічного танцю в спорті
  • Міждисциплінарна курсова робота
  • Професійно-орієнтована практика
  • Практика в закладах фізичної культури і спорту

 

Професійна і громадська активність

  • Член Національної хореографічної спілки України
  • Член хореографічної секції Національної всеукраїнської музичної спілки
  • Української членської асоціації дослідників освіти (УАДО)

Перова Ганна Олексіївна

Українська
+38 (044) 287-51-40 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту

Національного університету фізичного виховання і спорту України

Заслужена артистка України

 

Освіта

  • 1995-2000 – Київський національний університет культури і мистецтв, спеціальність «Хореографія», кваліфікація «Балетмейстер народної хореографії, викладач фахових дисциплін, артист»
  • 2003-2004 – Київський національний університет культури і мистецтв, спеціальність «Хореографія», кваліфікація «Магістр сучасної класичної хореографії»

 

Досвід професійної діяльності

  • 1995-2020 – Театр сучасної класичної хореографії «Сузір'я Аніко», артистка балету.
  • 2000-2016 – Київський національний університет культури і мистецтв, факультет хореографічного мистецтва, кафедра сучасної класичної хореографії, ст.
  • З 2016 – Київський національний університет культури і мистецтв, факультет хореографічного мистецтва, кафедра сучасної класичної хореографії, доц.
  • з 2018-2022 – Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, факультет музичного мистецтва і хореографії, кафедра хореографії, доц.
  • з 2019 – Національний університет фізичного виховання і спорту України, тренерський факультет, кафедра хореографії і танцювальних видів спорту, доц.

 

Наукові інтереси

  • Класичний танець
  • Сучасний танець
  • Професійно-прикладна фізична підготовка хореографа
  • Імпровізація

 

Основні наукові праці

https://orcid.org/0000-0003-0722-9775

  • Ганна Перова, Людмила Хоцяновська, Артем Морозов, Андрій Тимчула, Яна Васютяк. Варіативність індивідуального підходу викладачів ВНЗ до робочого процесу до студентів: Хореографії в умовах пандемії. Міжнародний журнал наук про здоров'я. Т. 12, № 2. (2023) С. 123–132.
  • Віктор Литвиненко, Ганна Перова, Наталія Миронюк, Андрій Крис, Наталія Коресандович, Артем Морозов. Аналіз сучасних тенденцій сучасного хореографічного мистецтва: виклики цифровізації. Journal of Curriculum and Teaching . том. 12, № 3. 2023.С. 198–206.
  • Ганна Підлієсна, Дмитро Базела, Ольга Білаш, Людмила Вишотравка, Людмила Хоцяновська & Ганна Перова. Педагогічний супровід соціально-професійного самовизначення учнів. Journal of Curriculum and Teaching. 2022. Вип. 11. № 1. Р. 154–162.
  • Перова Г., Хоцяновська Л., Морозов А., Тимчула А., Васютяк І. Індивідуальний підхід варіативності викладачів ВНЗ за робочим процесом до студентів: Хореографії в умовах пандемії. Міжнародний журнал медичних наук. 2022. №6 (1). С. 125–136.
  • Хоцяновська Л., Перова Г. Місце дисципліни «Імпровізація та контактна імпровізація» в системі вищої хореографічної освіти України . Фундаментальні та прикладні дослідження в практиці провідних наукових шкіл. 2018. Вип. 26, № 2. С. 80–85.
  • Перова Г., Гладка Л. Реставрація балетів ХІХ століття як тренд. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. Прям: Мистецтвознавство. 2019. Вип. 30. С. 53–58.
  • Перова Г., Гладка Л. Становлення танцю модерн: від індивідуальних стилів до шкіл. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку : Напрям: Мистецтвознавство. 2019. Вип. 32. С. 94–99.
  • Хоцяновська Л., Перова Г. Формування авторського балетмейстерського стилю Іржи Кіліана у 1970-х роках. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. 2020. Вип. 36. С. 173–177.
  • Хоцяновська Л., Перова Г. Інтерпретація оперних творів на українській балетній сцені. Танцювальні студії. 2021. Т.4, С. 144–151.
  • Перова Г. О., Майбенко О. О. Імпровізація в хореографії: історико-хронологічні та соціальні ракурси. Вісник НАКККІМ . 2022. №2. С. 142–148.

 

Навчальні дисципліни, які складаються в НУФВСУ

  • Методика викладання класичного танцю
  • Практикум з основного класичного танцю в спортивній підготовці

 

Професійна і громадська активність

  • Член Національної хореографічної спілки України

Хоцяновська Людмила Францівна

Хоцяновська Людмила Францівна
Українська
+38 (044) 287-51-40 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

Заслужена артистка України, доц

 

Освіта

  • 1994 р. – Київський державний інститут культури за спеціальністю «Культурно-освітня робота і організація народної художньої творчості». Кваліфікація «Керівник хореографічного колективу»
  • 2004 р. – магістратура Київського національного університету культури і мистецтв за спеціальністю «Хореографія». Кваліфікація «Магістр сучасної класичної хореографії»

 

Досвід професійної діяльності

  • 1994-1995 – артистка балету Ансамблю пісні і танцю Збройних сил України.
  • З 1996 – солістка театру сучасної хореографії «Сузір'я Аніко»
  • 1999-2000 – старший викладач кафедри сучасної хореографії Київського національного університету культури і мистецтв.
  • З 2000 р. – доцент кафедри хореографічного мистецтва Київського національного університету культури і мистецтв
  • 2010-2020 – солістка міжнародного мистецького проекту «Salute to Vienna»
  • З 2019 р. – доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту НУФВСУ

 

Наукові інтереси

  • Хореографічне мистецтво України на сучасному етапі
  • Особливості творчого процесу у танцювальній імпровізації
  • Шляхи удосконалення балетмейстерської майстерності

 

Основні наукові праці

https://orcid.org/0000-0001-8451-3185

  • Хоцяновська Л. Ф., Рехвіашвілі А. ю. Методика виконання імпровізації та контактної імпровізації : навчальний посіб. Київ, КНУКіМ, 2017. 104 с.
  • Бігус О., Білаш О., Вишотравка Л., Хоцяновська Л., Бабич О., Гресь О. A educação coreográfica professional: tendências atuais de estado e desenvolvimento. Laplage Em Revista. 2021. 7(3). Р. 42–54.
  • Ганна Підлієсна, Дмитро Базела, Ольга Білаш, Людмила Вишотравка, Людмила Хоцяновська & Ганна Перова. Педагогічний супровід соціально-професійного самовизначення учнів. Journal of Curriculum and Teaching. 2022. Вип. 11. № 1. Р. 154–162.
  • Перова Г., Хоцяновська Л., Морозов А., Тимчула А., Васютяк І. Індивідуальний підхід варіативності викладачів ВНЗ по робочому процесу до студентів: Хореографії в умовах пандемії. Міжнародний журнал медичних наук. 2022. №6 (1). С. 125–136.
  • Хоцяновська Л., Перова Г. Місце дисципліни «Імпровізація та контактна імпровізація» в системі вищої хореографічної освіти України. Фундаментальні та прикладні дослідження в практиці провідних наукових шкіл. 2018. Вип. 26, № 2. С. 80–85.
  • Хоцяновська Л. Імпровізація як засіб розвитку творчих здібностей на уроках з мистецтва балетмейстера. Культура України. Серія «Мистецтвознавство». 2018. Вип. 59. С. 240–245.
  • Хоцяновська Л. Сучасне хореографічне мистецтво України в контексті світових культурних тенденцій. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія «Мистецтвознавство». 2018. № 1. Вип. 38. С. 186–194.
  • Хоцяновська Л. Хореографічні прояв у культурі метамодерну на початку ХХ ст. Культура і сучасність. 2018. № 1. С. 198–203.
  • Хоцяновська Л. Взаємопроникнення українського та європейського хореографічного мистецтва в період незалежності нашої держави. Мистецтвознавчі записки. 2018. Вип. 33. С. 368–375.
  • Хоцяновська Л. Поєднання традиційного (архаїчного) та інноваційного в сучасній українській хореографії. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. 2018. Вип. 40. С. 449–455.
  • Хоцяновська Л. Курт Йосс – теоретик, практик, педагог та його вплив на розвиток сучасного хореографічного мистецтва хореографії. Мистецтвознавчі записки. 2019. Вип. 35. С. 216–221.
  • Хоцяновська Л., Білаш О. Творча діяльність Вацлава та Броніслави Ніжинських в контексті розвитку вітчизняного та світового балетного мистецтва. Танцювальні студії. 2019. Т. 2, №1. С. 19–28.
  • 21.Хоцяновська Л . Балет Аніко Рехвіашвілі «Снігова королева» – вистава для дорослих і дітей. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. 2020. Вип. 34. С. 207–211.
  • Хоцяновська Л., Перова Г. Формування авторського балетмейстерського стилю Іржи Кіліана у 1970-х роках. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку. 2020. Вип. 36. С. 169–175.
  • Хоцяновська Л., Білаш О. Київський театр класичного балету: історичний та мистецький аспекти діяльності (1981-1998). Вісник НАККіМ. 2021. № 4. С. 97–103.
  • Хоцяновська Л., Перова Г. Інтерпретація оперних творів на українській балетній сцені. Танцювальні студії. 2021. Т.4, С. 144-151.
  • Хоцяновська Л., Перова Г. Твори Лесі Українки на вітчизняній балетній сцені. Мистецтвознавчі записки. 2022. № 42. С. 29–34.

 

Навчальні дисципліни, які складаються в НУФВСУ

  • Мистецтво балетмейстера
  • Контактна і безконтактна імпровізація

 

Професійна і громадська активність

  • Член Національної хореографічної спілки України

Шумілова Вікторія Віталіївна

Шумілова Вікторія Віталіївна
Українська
+38 (044) 287-51-40 Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

Заслужена артистка України, доц

 

Освiта

  • 1986 – Київське державне хореографічне училище, диплом з відзнакою
  • 1995 р. – Київський державний університет культури за спеціальністю «Культурологія», диплом спеціаліста
  • 2014 – Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв за спеціальністю «Хореографія», диплом магістра з відзнакою.

 

Досвiд професiйної дiяльностi

  • 1986-2011 – артистка балету, солістка Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені Павла Вірського.
  • 2005-2006 – учасниця Міжнародного проекту «STEPPES A UKRAINIAN DANCE SPECTACULAR» (Україна, США, Канада)
  • з 2011 – доцент кафедри хореографії Інституту сучасного мистецтва Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв.
  • з 2022 – доцент кафедри хореографії і танцювальних видів спорту Національного університету фізичного виховання і спорту України

 

Наукові інтереси

  • Хореографічне мистецтво
  • Класичний, український народно-сценічний танець
  • Історія Національного заслуженого академічного ансамблю танцю України імені Павла Вірського
  • Історія балетного театру

 

Основнi наукi праці

https://orcid.org/0000-0002-4203-6832

Публікації у фахових наукових виданнях України

  • Шумілова В. В. Національний ансамбль танцю України ім. п. Вірського – представник національної культури. Культурно - мистецькі обрії'2017 : зб . наук . праць . Київ: НАКККіМ, 2017. Вип. 3. С. 93–96.
  • Шумілова В. В. Сценографічні звершення художника А. Г. Петрицького у балетному театрі. Мистецтвознавчі записки . 2018. Вип. 33. С. 273–281.
  • Шумілова В. В. Творчість Павла Вірського в сучасному науковому дискурсі. Мистецтвознавчі записки . 2018. Вип. 34. С. 208–214.
  • Шумілова В. В. Початковий етап становлення творчої особистості Мирослава Михайловича Вантуха (до 80-річчя від дня народження). Міжнародний вісник : культурологія , філологія , музикознавство . 2018. Вип. II (11). С. 199–204.
  • Шумілова В. В. Театр танцю П. Вірського як інтегративна система. Українська культура : минуле , сучасне , шляхи розвитку . Серія : Мистецтвознавство. 2018. Вип. 28. С. 222–227.
  • Шумілова В. В. Сценічні здобутки Наталії Уманової в українському танцювальному мистецтві другої половини ХХ століття. Студії мистецтвознавчі : Театр . Музика . Кіно . Архітектура . Образотворче та декоративно - вжиткове мистецтво : наук. журнал Чис. 1/2 (69/70) Київ: НАН України, ІМФЕ ім. М. Т. Рильського, 2020. С. 101–106.
  • Шумілова В. В. Національний заслужений академічний ансамбль танцю України імені П. Вірського як предмет мистецтвознавчого дослідження (2010-2020-ті рр.). Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2021. № 2. С. 211–216.
  • Шумілова В. В. Мистецький феномен Ігоря Іващенка: новий вімір осмислення. Мистецтвознавчі записки . 2022. Вип. 42. С. 101–104.

Публікації в іноземному науковому результаті видання

  • Шумілова В. Український народний танцювальний ансамбль імені Павла Вірського в радянській періодиці 1950-1980-х років. KELM ( Знання, Освіта, Право,
  • Управління ). 2021. № 8(44) вип. 2. С. 36–40.
  • Квецько О., Марусик Н., Васірук С., Федорко О., Шумілова В. (2023), ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО ТА МУЗИЧНОГО ФОЛЬКЛОРУ: ЗВ'ЯЗОК ТРАДИЦІЇ І СУЧАСНОСТІ. AD ALTA : журнал міждисциплінарних досліджень. Спеціальний випуск. (Web of Science Core Collection), Том 13, лист 2, спеціальний випуск XXXVIII., 2023 р. С. 105–109.

 

Навчальні дисципліни, які викладає в НУФВСУ

  • Теорія та методика викладання класичного танцю
  • Практикум з партерного тренажу (класичний танець)
  • Практикум з партерного тренажу у спортивній підготовці

 

Відзнаки та нагороди

  • 2003 – Почесне звання «Заслужений артист України»
  • 2005 – Почесна відзнака Міністерства культури і мистецтв України «За багаторічну плідну працю в галузі культури»
  • 2005 – Почесна відзнака Національної хореографічної спілки України «Медаль Павла Вірського» за досягнення в галузі хореографічного мистецтва.
  • 2007 – Грамота Верховної Ради України «За заслуги перед Українським народом»

 

Професійна і громадська активність

  • 2003 – член Національної хореографічної спілки України

Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

  pk.nuupes@ukr.net

МОВА САЙТУ

Стара версія сайту Національного університету фізичного виховання і спорту України

© Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2024.

© 2025 Your Company. Designed By JoomShaper