Для здобувачів ступеня бакалавра
Обов’язкові компоненти
1. |
Інформатика і інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті
|
014.11, 017
|
|||||||||
2.
|
Інформаційні системи і технології у туризмі
|
242
|
|||||||||
3.
|
Комп’ютерна техніка
|
014.11, 017
|
|||||||||
4.
|
Комп’ютерна техніка та методи математичної статистики
|
227
|
|||||||||
5.
|
Комп’ютерні технології та основи науково-дослідної роботи у хореографії
|
024
|
|||||||||
6.
|
Основи науково-дослідної роботи у сфері фізичної культури
|
014.11
|
|||||||||
7.
|
Основи науково-дослідної роботи
|
0.17
|
|||||||||
8.
|
Кіберспорт
|
017
|
|||||||||
9.
|
Курсова робота з дисципліни «Кіберспорт»
|
0.17
|
|||||||||
10.
|
Професійно-орієнтована практика
|
0.17
|
|||||||||
11.
|
Практика за профілем майбутньої професії
|
0.17
|
|||||||||
Вибіркові компоненти |
|||||||||||
1. |
Галузеві інформаційні системи і технології у туризмі
|
242
|
|||||||||
2.
|
Спортивні споруди та тренажерне обладнання
|
017
|
|||||||||
3.
|
Спортивні споруди, тренажерне обладнання та функціональний тренінг
|
017
|
|||||||||
4.
|
Інноваційні технології у практиці фізичного виховання і спорту
|
014.11, 017
|
|||||||||
5.
|
Інноваційні технології у фізкультурно-спортивній діяльності
|
017
|
|||||||||
6.
|
Інноваційні технології у практиці мистецтвознавства
|
024 | |||||||||
7.
|
Практикум з кіберспорту
|
017
|
|||||||||
8.
|
Практикум зі спортивного вдосконалення в кіберспорті
|
017 | |||||||||
Ступінь вищої освіти – магістр Обов’язкові компоненти |
|||||||||||
1. |
Інформаційні та інтерактивні технології у фітнесі та рекреації
|
017
|
|||||||||
2.
|
Інформаційні технології у науковій діяльності з фізичної культури і спорту
|
017
|
|||||||||
3.
|
Інформаційні технології у науковій діяльності з фізичної терапії та ерготерапії
|
227
|
|||||||||
4.
|
Інформаційні технології у науковій діяльності у галузі біології
|
091
|
|||||||||
5.
|
Інформаційні технології в кіберспорті
|
017
|
|||||||||
6.
|
Система підготовки та змагань в кіберспорті
|
017
|
|||||||||
7.
|
Теорія комп’ютерного геймінгу
|
017
|
|||||||||
8.
|
Основи програмування, створення програмного забезпечення та побудова комп’ютерних систем
|
017
|
|||||||||
9.
|
Стратегія та тактика професійного геймінгу
|
017
|
|||||||||
10.
|
Методологія наукових досліджень та аналітика у кіберспорті
|
017
|
|||||||||
11.
|
Науково-педагогічна практика
|
017
|
|||||||||
12.
|
Науково-дослідна практика
|
017
|
|||||||||
13.
|
Кваліфікаційна робота
|
017
|
|||||||||
Вибіркові компоненти |
|||||||||||
1.
|
Технології розробки комп’ютерних ігор
|
017
|
|||||||||
2.
|
Інноваційні технології в кіберспорті
|
017
|
|||||||||
3.
|
Технологія проектування персональних та командних тренувальних програм в кіберспорті
|
017
|
|||||||||
4.
|
Маркетинг ігор
|
017
|
|||||||||
5.
|
Стримінг та коментування в кіберспорті
|
017
|
|||||||||
6.
|
Теорія і методика підготовки в кіберспорті (esport)
|
017
|
|||||||||
7.
|
ПІАР та журналістика в кіберспорті (esports)
|
017
|
|||||||||
8.
|
Інформаційні технології у системі підготовки спортсменів
|
017
|
|||||||||
9.
|
Аналіз і обробка даних наукових досліджень у легкій атлетиці
|
017
|
|||||||||
10.
|
Сучасні інформаційні технології та їх застосування у водних видах спорту
|
017
|
|||||||||
11.
|
Аналіз і обробка даних наукових досліджень у водних видах спорту за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій
|
017
|
|||||||||
Ступінь вищої освіти – доктор філософії Обов`язкові компоненти |
|||||||||||
1. | Цифрова культура науковця | 017 | |||||||||
2. | Проектна діяльність (Патентно-ліцензійний пошук в науковій діяльності) | 017 | |||||||||
3. | Науково-педагогічна практика | 017 | |||||||||
Вибіркові компоненти | |||||||||||
1. | Бібліометрика сучасної науки | 017, 091, 227 | |||||||||
2. | Сучасні інформаційні і комунікаційні технології в освіті та науковій діяльності | 017, 091, 227 | |||||||||
3. | Патентно-ліцензійний пошук | 091, 227 |