Залікові вимоги

  1. Загальна характеристика науки, сучасні тенденції її розвитку.
  2. Наука як сфера діяльності і система знань.
  3. Наука як особлива сфера людської діяльності.
  4. Загальна методологія наукової творчості.
  5. Спортивна наука та її взаємозв’язок із суміжними науками (медицина, фармакологія, травматологія, гігієна тощо).
  6. Перспективи науки, роль інновацій та інноваційних технологій у спорті, функції науки у сфері спорту.
  7. Сутність науково-дослідної роботи, актуальні напрями наукових досліджень у вищій школі.
  8. Функції методології та їх характеристика.
  9. Жанри та стилі наукової творчості.
  10. Наукове пізнання складних об’єктів.
  11. Методика виконання наукових досліджень.
  12. Перспективні напрями наукових досліджень у спорті.
  13. Загальні принципи науково-дослідної діяльності.
  14. Види і форми науково-дослідної діяльності студентів ВНЗ.
  15. Методологічні основи наукового пізнання та творчості.
  16. Правові аспекти наукової діяльності в Україні.
  17. Нормативно-правове забезпечення наукової діяльності у ВНЗ.
  18. Організації, що займаються науковою діяльністю в Україні, їх структура, напрями роботи.
  19. ДНДІФКС – структура, функції, актуальні напрями наукових досліджень.
  20. Основні проблеми роботи ДНДІФКС, шляхи їх вирішення.
  21. НДІ НУФВСУ: історія, структура, функції.
  22. Діяльність лабораторій НДІ НУФВСУ, перспективні напрями їх досліджень.
  23. Діяльність студентського-наукового гуртка.
  24. Видатні науковці у сфері спорту, їх внесок у розбудову спортивної теорії та практики.
  25. Спільні та відмінні погляди різних наукових шкіл в системі наукових досліджень.
  26. Історія науки та наукових досліджень у сфері спорту.
  27. Передумови формування спортивної науки.
  28. Участь спортсменів СРСР в Олімпійських іграх як чинник розвитку спортивної науки
  29. Види наукових робіт, основні вимоги до їх підготовки.
  30. Загальні відомості про студентську наукову роботу (курсова, дипломна, магістерська).
  31. Спільне та відмінне між курсовими, дипломними та магістерськими роботами.
  32. Етапи планування наукової роботи у сфері спорту.
  33. Методика виконання студентської наукової роботи.
  34. Основні методи, що використовуються в дослідженнях студентів.
  35. Актуальні напрями наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті.

Екзаменаційні вимоги

  1. Загальна характеристика науки, сучасні тенденції її розвитку.
  2. Наука як сфера діяльності і система знань.
  3. Наука як особлива сфера людської діяльності.
  4. Загальна методологія наукової творчості.
  5. Спортивна наука та її взаємозв’язок із суміжними науками (медицина, фармакологія, травматологія, гігієна тощо).
  6. Перспективи науки, роль інновацій та інноваційних технологій у спорті, функції науки у сфері спорту.
  7. Сутність науково-дослідної роботи, актуальні напрями наукових досліджень у вищій школі.
  8. Функції методології та їх характеристика.
  9. Жанри та стилі наукової творчості.
  10. Наукове пізнання складних об’єктів.
  11. Методика виконання наукових досліджень.
  12. Перспективні напрями наукових досліджень у спорті.
  13. Загальні принципи науково-дослідної діяльності.
  14. Види і форми науково-дослідної діяльності студентів ВНЗ.
  15. Методологічні основи наукового пізнання та творчості.
  16. Правові аспекти наукової діяльності в Україні.
  17. Нормативно-правове забезпечення наукової діяльності у ВНЗ.
  18. Організації, що займаються науковою діяльністю в Україні, їх структура, напрями роботи.
  19. ДНДІФКС – структура, функції, актуальні напрями наукових досліджень.
  20. Основні проблеми роботи ДНДІФКС, шляхи їх вирішення.
  21. Діяльність лабораторій НДІ НУФВСУ, перспективні напрями їх досліджень.
  22. Діяльність студентського-наукового гуртка.
  23. Видатні науковці у сфері спорту, їх внесок у розбудову спортивної теорії та практики.
  24. Спільні та відмінні погляди різних наукових шкіл в системі наукових досліджень.
  25. Історія науки та наукових досліджень у сфері спорту.
  26. Передумови формування спортивної науки.
  27. Участь спортсменів СРСР в Олімпійських іграх як чинник розвитку спортивної науки
  28. Види наукових робіт, основні вимоги до їх підготовки.
  29. Загальні відомості про студентську наукову роботу (курсова, дипломна, магістерська).
  30. Спільне та відмінне між курсовими, дипломними та магістерськими роботами.
  31. Етапи планування наукової роботи у сфері спорту.
  32. Методика виконання студентської наукової роботи.
  33. Основні методи, що використовуються в дослідженнях студентів.
  34. Актуальні напрями наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті.
  35. Види педагогічних спостережень.
  36. Загальна характеристика методів опитування.
  37. Роль і місце експертного опитування у педагогічних дослідженнях.
  38. Характеристика анкетування як методу опитування.
  39. Правила побудови анкети, правила класифікації питань анкети.
  40. Бесіда та інтерв’ю як методи опитування.
  41. Загальна характеристика тестування як методу дослідження.
  42. Характеристика тестів досягнень.
  43. Характеристика тестів здібностей.
  44. Характеристика тестів особистості.
  45. Інформативність тестування та шляхи її досягнення.
  46. Особливості тестування рухових можливостей.
  47. Основні положення вибору фізичних вправ для проведення тестування.
  48. Характеристика документальних матеріалів та їх користь для наукових досліджень.
  49. Основні типи документів та їх характеристика.
  50. Аналіз документальних матеріалів як метод наукових досліджень.
  51. Вірогідність документальної інформації.
  52. Контент-аналіз та його основні процедури.
  53. Роль літературної бібліографії у підборі необхідної для дослідження літератури.
  54. Загальні відомості про студентську наукову роботу.
  55. Методика виконання студентської наукової роботи.
  56. Основні методи, що використовуються в дослідженнях студентів.
  57. Актуальні напрями наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті.
  58. Діяльність НДІ НУФВСУ: історія, структура, напрями роботи.
  59. Розвиток науки у фізичному вихованні та спорті на міжнародному рівні.

Тематика контрольних робіт

  1. Види педагогічних спостережень.
  2. Загальна характеристика методів опитування.
  3. Роль і місце експертного опитування у педагогічних дослідженнях.
  4. Характеристика анкетування як методу опитування.
  5. Правила побудови анкети, правила класифікації питань анкети.
  6. Бесіда та інтерв’ю як методи опитування.
  7. Загальна характеристика тестування як методу дослідження.
  8. Характеристика тестів досягнень.
  9. Характеристика тестів здібностей.
  10. Характеристика тестів особистості.
  11. Інформативність тестування та шляхи її досягнення.
  12. Особливості тестування рухових можливостей.
  13. Основні положення вибору фізичних вправ для проведення тестування.
  14. Характеристика документальних матеріалів та їх користь для наукових досліджень.
  15. Основні типи документів та їх характеристика.
  16. Аналіз документальних матеріалів як метод наукових досліджень.
  17. Вірогідність документальної інформації.
  18. Контент-аналіз та його основні процедури.
  19. Роль літературної бібліографії у підборі необхідної для дослідження літератури.
  20. Загальні відомості про студентську наукову роботу.
  21. Методика виконання студентської наукової роботи.
  22. Основні методи, що використовуються в дослідженнях студентів.
  23. Актуальні напрями наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті.

Читайте також

Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

  pk.nuupes@ukr.net

МОВА САЙТУ

Стара версія сайту Національного університету фізичного виховання і спорту України

© Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2024.

© 2025 Your Company. Designed By JoomShaper