1. Досліджено психофізичний та соціальний розвиток дітей молодшого шкільного віку в умовах спеціально організованої позашкільної рухової активності у зв’язку зі стрімким погіршенням їхнього фізичного та психічного здоров’я.
  2. Для тренера з черліденгу виявлено перелік характеристик, які в подальшому складатимуть основу психограми його особистості та сприятимуть самовдосконаленню з метою ефективності процесу підготовки черлідерів.
  3. Встановлено, що специфіка спортивних танців і особливості змагальної діяльності танцювальних пар мають ситуаційно-емоційну стійкість, що забезпечує надійність і ефективність дій танцюристів та максимальну результативність діяльності спортсменів.
  4. Визначено такі складові характеристики особистості спортсменок з черліденгу, які складуть основу науково-обґрунтованого підходу до їх відбору.
  5. Підтверджено, що проблема залежної (адиктивної) поведінки в сучасному світі має пряме відношення до структури психологічного здоров’я суб’єкта спортивної діяльності, тому необхідно зуміти сформувати той необхідний баланс, який дозволить кожному реалізовувати себе як різносторонню особистість у всьому ансамблі людських взаємин без шкоди для здоров’я.
  6. Встановлено, що розвиток емоційної збудливості у спортсменів із різним рівнем сенсомоторного реагування здійснюється за різними стратегіями, які пов'язані із врівноваженістю нервових процесів і якісними характеристиками зорового сприйняття інформації.
  7. Вивчено професійно-значущі індивідуально-психологічні особливості спортсменів фехтувальників високої кваліфікації.
  8. Досліджено психолого-педагогічні умови формування стійкої мотивації до занять спортом на початковому етапі багаторічної підготовки спортсменів (на прикладі ігрових видів спорту).
  9. Визначено, що професійне становлення студента-спортсмена передбачає оволодіння уміннями та навичками ефективної організації навчально-виховного педагогічного супроводу, методичної та науково-дослідної роботи, що включає вивчення і врахування зовнішніх і внутрішніх ресурсів та їх особливостей в процесі подолання труднощів на різних етапах студентського життя.
  10. Предмет «Педагогіка» має багаті можливості для здійснення ґендерного виховання суб’єктів спортивної діяльності. Передусім, ця дисципліна дозволяє вивчати найрізноманітніші теми, що стосуються ґендеру. По-друге, студенти засвоюють навички, необхідні для досягнення паритету статей: навички критично аналізувати й оцінювати явища, ситуації, події та вчинки, співпереживати, ефективно висловлювати й аргументувати власну позицію, враховувати та поважати інші, у тому числі, протилежні думки, комплексно та всебічно аналізувати проблеми.
  11. Встановлено, що студенту як майбутньому фахівцю-професіоналу в період навчання необхідно займатися організацією і коригуванням своєї діяльності, з огляду на власні інтереси, нахили, здібності та можливості. Створення європейської зони навчання надає громадянам можливість вільно пересуватися задля отримання професії, робочих місць, максимально використовуючи знання та компетенції для досягнення цілей та задоволення амбіцій, що породжує відновлення уваги та важливості неформального навчання.
  12. Доведено, що показниками наявності позитивного особистісного розвитку спортсменів є: активність особистості, сформованість пізнавальної мотивації, саморегуляція діяльності по смоактуалізуючому типу, прагнення особистості до самоактуалізації, сформованість позитивних моральних якостей почуттів і соціальних норм поведінки, які покладаються в основу саморозвитку та самовдосконалення, формується самодетермінація, яка посилює становлення позитивного морального потенціалу особистості.
  13. Визначено, що для кіберспорту властиві загальні риси, які характерні і для традиційних видів спорту, такі як наявність змагальної діяльності та підготовка до неї, планомірне досягнення високого рівня майстерності, формування мотивації, розвиток специфічних фізичних, психічних та психофізіологічних якостей, когнітивного та емоційного ресурсу спортсмена.
  14. Психологічні прийоми та техніки мають значний вплив на формування стресостійкості спортменів, необхідною умовою якого є регулярне використання їх в практичній діяльності під час тренування, для відновлення психоемоційного виснаження, зняття емоційної напруги, подолання млявості, втоми, тобто різних емоційних станів, що заважають в професійній діяльності спортсмена (аутогенне тренування, самонавіювання, регулювання дихання).

Читайте також

Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

  pk.nuupes@ukr.net

МОВА САЙТУ

Стара версія сайту Національного університету фізичного виховання і спорту України

© Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2024.

© 2025 Your Company. Designed By JoomShaper