• Максимов Станіслав Дмиторвич – науковий керівник Воронова В.І., к.пед.наук, професор.
  • Ганага Ольга Юріївна – науковий керівник Петровська Т.В., к.пед.наук, професор.
  • Арнаутова Лілія Володимирівна – науковий керівник Петровська Т.В., к.пед.наук, професор.
  • Крикун Олена Андріївна – науковий керівник Воронова В.І., к.пед.наук, професор.
  • Моргосліп Дмиторо Олександрович – науковий керівник Гринь О.І., к.пед.наук, професор.
  • Сюй Лі – науковий керівник Коробейнікова Л.Г., д.біол.наук, професор.
  • Бережна Аліна В’ячеславівна  науковий керівник Коробейнікова Л.Г., д.біол.наук, професор.
  • Данільченко Вадим Олександрович – науковий керівник Воронова В.І., к.пед.наук, професор.
  • ВуЧуанджонг – науковий керівник Коробейнікова Л.Г., д.біол.наук, професор.

НАЙМЕНУВАННЯ ПОКАЗНИКІВ

1
Кількість співробітників кафедри, з них:
17
    штатних
15
    сумісників
2
2
Кількість виконавців НДР, з них:
57
    штатних
15
    сумісників
2
    здобувачів
0
    аспірантів
6
    докторантів
0
    студентів
34
4
Загальна кількість тем, які розробляє кафедра:
7
    – за спеціальністю 24.00.01:
-
    – за спеціальністю 24.00.02:
-
    – за спеціальністю 24.00.03:
-
    – за спеціальністю 017: 
1. Бережна А.В. Особливості системи підготовки у спортивних єдиноборствах із урахуванням гендерних психологічних особливостей
2. Ву Чуанжонг «Індивідуалізація процесу підготовки боксерів з урахуванням когнітивних здібностей»
3. Ганага О.Ю. «Когнітивний ресурс кіберспортсмена як чинник спортивного вдосконалення»
4. Данільченко В.О. «Удосконалення підготовки кваліфікованих футболістів засобами  психорегуляційної та рекреаційної спрямованості»
5. Крикун О.А. «Психофізіологічні і психологічні критерії відбору спортсменок в черліденгу».
6. Моргосліп Д.С. «Компоненти особистісних ресурсів як складові надійності змагальної діяльності пар в спортивних танцях»
7. Сюй Лі «Система психофізіологічного супроводу кваліфікованих баскетболістів»
7
5
Загальний обсяг фінансування, тис.грн.
-
6
Кількість дисертацій, захищених співробітниками, аспірантами та здобувачами кафедри, з них:
2
    – за спеціальністю 24.00.01: Го Шенпен «Система поточного контролю спеціальної працездатності кваліфікованих боксерів»
1
    – за спеціальністю 24.00.02: Муса Джаміль Салім Абсарайрах «Професіонально-прикладна фізична підготовка майбутніх фахівців творчих спеціальностей у процесі фізичного виховання»
1
    – за спеціальністю 24.00.03:
-
    – за спеціальністю 13.00.02:
-
7
Кількість опублікованих наукових праць, з них:
72
    – підручників
-
    – навчальних посібників
-
    – методичних посібників
-
    – монографій
1
    – статей у зарубіжних виданнях
7
    – статей у фахових виданнях
9
    – статей в інших виданнях
5
    – тез доповідей
50
    – опублікованих у міжнародній науковометричній базі Scopus
5
    – опублікованих у міжнародній науковометричній базі Web of science
1
    – опублікованих у міжнародній науковометричній базі Copernicus
4
8
Кількість присвоєних вчених звань
-
9 Кількість наукових розробок, підтверджених актами впровадження: Крикун О.Ю., Воронова В.І. 2
10
Кількість авторських свідоцтв: Петровська Т.В., Арнаутова Л.В., Ганага О.Ю.
1
11
Подано заявок на видачу охоронних документів, усього одиниць, в тому числі:
-
 
    – патентів на винаходи в Україні
-
 
    – патентів на винаходи за кордоном
-
12
Отримано охоронних документів, усього одиниць, в тому числі:
-
 
    – патентів на винаходи в Україні
-
 
    – патентів на винаходи за кордоном
-
13
Кількість договорів про творчу співпрацю (країни, організації, інститути)
-
14
Кількість проведених наукових заходів (семінарів, конференцій, симпозіумів):
1
 
  з них: – всеукраїнських
1
 
             – міжнародних
-
15
Взято участь у наукових заходах (семінарах, конференціях, симпозіумах), усього
19
  з них: – всеукраїнських
10
             – міжнародних
6
16
Загальна кількість співробітників кафедри, які беруть участь у НМЗ
4
    – збірних команд України: Мосьпан М.О., Гринь О.Р., Коробейнікова Л.Г.
3
    – збірних команд областей
-
    – ШВСМ
-
    – інших команд: Воронова В.І., Гринь О.Р., Коробейнікова Л.Г.
3
17
Державною премією України в галузі науки і техніки (із зазначенням ПІБ)
-
18
Кількість лауреатів (із зазначенням ПІБ)
-
19
Кількість робіт, відзначених міжнародними нагородами (із зазначенням ПІБ)
-
20
Кількість молодих вчених працює на кафедрі (до 35 років): Курдибаха Оксана Миколаївна
1
20.1
Кількість науковців до 35 років, що отримували премії, з них (із зазначенням ПІБ)
-
    – гранти Президента України для підтримки наукових досліджень молодих учених
-
    – гранти Президента України докторам наук для здійснення наукових досліджень
-
    – щорічні гранти Президента України для обдарованої молоді
-
    – щорічні премії Президента України для молодих учених
-
    – премії Верховної Ради України найталановитішим молодим ученим у галузі фундаментальних і прикладних досліджень науково-технічних розробок
-
    – премія Кабінету Міністрів України за особливі досягнення молоді у розбудові України
-
    – стипендії Верховної Ради України
-
    – стипендії Кабінету Міністрів України для молодих учених
-
20.2
Кількість наукових праць, конференцій, у яких брали участь молоді вчені 
    – Курдибаха О.М.
3
20.3
Опубліковано монографій, з них:
-
    – за кордоном
-
20.4
Опубліковано підручників, навчальних посібників
-
20.5
Кількість публікацій (статей), усього одиниць, з них:
1
    – статей у зарубіжних виданнях, у тому числі:
-
          – у міжнародних науковометричних базах даних (Scopus, Web of science та соціогуманітарних Copernicus) - Курдибаха О.М.
Tetiana Petrovska, Vladislava Sova, Valentina Voronova, Irene Khmelnitska, Olha Borysova, Oksana KurdybakhaFeatures of self-esteem and level of ambition in athletes of different qualifications. Journal of Physical Education and Sport, Vol. 22 (issue 3), Art 74, pp. 593 – 599.
1
         – опублікованих у міжнародній науковометричній базі Scopus - Курдибаха О.М.
Tetiana Petrovska, Vladislava Sova, Valentina Voronova, Irene Khmelnitska, Olha Borysova, Oksana KurdybakhaFeatures of self-esteem and level of ambition in athletes of different qualifications. Journal of Physical Education and Sport, Vol. 22 (issue 3), Art 74, pp. 593 – 599.
1
         – опублікованих у міжнародній науковометричній базі Web of science (із зазначенням ПІБ)
-
         – опублікованих у міжнародній науковометричній базі Copernicus
-
20.6
Взято участь у наукових заходах (семінарах, конференціях, симпозіумах), усього, з них:
3
    – всеукраїнських
1
    – міжнародних
2
21
Подано проектів наукових робіт на конкурс молодих учених (із зазначенням ПІБ)
-
22 Молоді вчені, які є експертами у Експертній раді МОН або інших дорадчих органах (із зазначенням ПІБ) -
  1. Досліджено психофізичний та соціальний розвиток дітей молодшого шкільного віку в умовах спеціально організованої позашкільної рухової активності у зв’язку зі стрімким погіршенням їхнього фізичного та психічного здоров’я.
  2. Для тренера з черліденгу виявлено перелік характеристик, які в подальшому складатимуть основу психограми його особистості та сприятимуть самовдосконаленню з метою ефективності процесу підготовки черлідерів.
  3. Встановлено, що специфіка спортивних танців і особливості змагальної діяльності танцювальних пар мають ситуаційно-емоційну стійкість, що забезпечує надійність і ефективність дій танцюристів та максимальну результативність діяльності спортсменів.
  4. Визначено такі складові характеристики особистості спортсменок з черліденгу, які складуть основу науково-обґрунтованого підходу до їх відбору.
  5. Підтверджено, що проблема залежної (адиктивної) поведінки в сучасному світі має пряме відношення до структури психологічного здоров’я суб’єкта спортивної діяльності, тому необхідно зуміти сформувати той необхідний баланс, який дозволить кожному реалізовувати себе як різносторонню особистість у всьому ансамблі людських взаємин без шкоди для здоров’я.
  6. Встановлено, що розвиток емоційної збудливості у спортсменів із різним рівнем сенсомоторного реагування здійснюється за різними стратегіями, які пов'язані із врівноваженістю нервових процесів і якісними характеристиками зорового сприйняття інформації.
  7. Вивчено професійно-значущі індивідуально-психологічні особливості спортсменів фехтувальників високої кваліфікації.
  8. Досліджено психолого-педагогічні умови формування стійкої мотивації до занять спортом на початковому етапі багаторічної підготовки спортсменів (на прикладі ігрових видів спорту).
  9. Визначено, що професійне становлення студента-спортсмена передбачає оволодіння уміннями та навичками ефективної організації навчально-виховного педагогічного супроводу, методичної та науково-дослідної роботи, що включає вивчення і врахування зовнішніх і внутрішніх ресурсів та їх особливостей в процесі подолання труднощів на різних етапах студентського життя.
  10. Предмет «Педагогіка» має багаті можливості для здійснення ґендерного виховання суб’єктів спортивної діяльності. Передусім, ця дисципліна дозволяє вивчати найрізноманітніші теми, що стосуються ґендеру. По-друге, студенти засвоюють навички, необхідні для досягнення паритету статей: навички критично аналізувати й оцінювати явища, ситуації, події та вчинки, співпереживати, ефективно висловлювати й аргументувати власну позицію, враховувати та поважати інші, у тому числі, протилежні думки, комплексно та всебічно аналізувати проблеми.
  11. Встановлено, що студенту як майбутньому фахівцю-професіоналу в період навчання необхідно займатися організацією і коригуванням своєї діяльності, з огляду на власні інтереси, нахили, здібності та можливості. Створення європейської зони навчання надає громадянам можливість вільно пересуватися задля отримання професії, робочих місць, максимально використовуючи знання та компетенції для досягнення цілей та задоволення амбіцій, що породжує відновлення уваги та важливості неформального навчання.
  12. Доведено, що показниками наявності позитивного особистісного розвитку спортсменів є: активність особистості, сформованість пізнавальної мотивації, саморегуляція діяльності по смоактуалізуючому типу, прагнення особистості до самоактуалізації, сформованість позитивних моральних якостей почуттів і соціальних норм поведінки, які покладаються в основу саморозвитку та самовдосконалення, формується самодетермінація, яка посилює становлення позитивного морального потенціалу особистості.
  13. Визначено, що для кіберспорту властиві загальні риси, які характерні і для традиційних видів спорту, такі як наявність змагальної діяльності та підготовка до неї, планомірне досягнення високого рівня майстерності, формування мотивації, розвиток специфічних фізичних, психічних та психофізіологічних якостей, когнітивного та емоційного ресурсу спортсмена.
  14. Психологічні прийоми та техніки мають значний вплив на формування стресостійкості спортменів, необхідною умовою якого є регулярне використання їх в практичній діяльності під час тренування, для відновлення психоемоційного виснаження, зняття емоційної напруги, подолання млявості, втоми, тобто різних емоційних станів, що заважають в професійній діяльності спортсмена (аутогенне тренування, самонавіювання, регулювання дихання).

Тема: “Проведення комплексного психолого-педагогічного обстеження за повною програмою згідно задач кожного напрямку обстеження. Накопичення матеріалів психодіагностики щодо параметрів психологічного ресурсу суб’єктів спортивної діяльності. Внесення коректив та доповнень, корекція параметрів  дослідження щодо розробки та вдосконалення технологій психологічного супроводу” (III етап).

№ державної реєстрації: 0121U108308

Керівник теми: професор Т. В. Петровська

 

Результати:

В результаті проведеного III етапу: проаналізовано підсумки психофізичного розвитку дітей молодшого шкільного віку залежно від організації рухової активності, досліджено особливості проявів тривожності танцювальних пар, розглянуто напрями дослідження розвитку китайських реформ фізичного виховання у шкільній галузі, психологічний профіль когнітивної сфери кіберспортсмена.

 

Опубліковано 101 працю загальним обсягом 55,65 др.арк.

У спеціалізованих вчених радах університету, з них:

докторів наук -

докторів філософії - 2

У спеціалізованих радах інших ЗВО, з них:

докторів наук -

докторів філософії -

 

Дисертації, захищені науково-педагогічними працівниками та аспірантами, в НУФВСУ у 2023 році

№з\п

П.І.Б.
дисертанта

Науковий керівник (консультант)

Шифр спец-ті

Назва роботи

Дата захисту

Номер диплому

  1.  

Ву Чуанжонг

Коробейнікова Л.Г.

017

Індивідуалізація процесу підготовки кваліфікованих боксерів із урахуванням рівня прояву когнітивних функцій.

11.09.2023

H23 № 001427 від 26.09.2023

  1.  

Арнаутова Лілія Володимирівна

Петровська Т.В.

017

Особистісні детермінанти формування стресостійкості кваліфікованих спортсменів

15.12.2023

 

 

Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

  pk.nuupes@ukr.net

МОВА САЙТУ

Стара версія сайту Національного університету фізичного виховання і спорту України

© Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2024.

© 2025 Your Company. Designed By JoomShaper