Тема НДР 2.28 «Біомеханічні та психофізіологічні критерії техніко-тактичної підготовленості спортсменів високої кваліфікації»
Результати: представлено технологію технічної підготовки спортсменів в окремих видах спорту, надано рекомендації щодо проведення біомеханічного та психофізіологічного аналізу та кількісної і якісної оцінка техніки, індивідуальні моделі техніки виконання навиків з максимальним руховим ефектом, програми технічного вдосконалення з різних видів спорту.
Кількість опублікованих наукових робіт за темою 30 та їх об’єм у сторінках 164.
Тема НДР: 3.13. «Теоретико-методичні основи здоров’яформуючих технологій у процесі фізичного виховання різних груп населення»
Результати: в результаті проведених досліджень були розроблені та впроваджені в процес фізичного виховання молодших школярів, учнівської та студентської молоді здоров’яформуючі технології.
Кількість опублікованих наукових робіт за темою 53 та їх об’єм у сторінках 311 с.
Тема НДР: 3.23. «Здоров’яформуючі технології дітей та молоді у процесі адаптивного фізичного виховання».
Результати: доповнено і практично апробовано теоретико-методичні основи концепції здоров`яформуючих технологій в процесі адаптивного фізичного виховання; оновлено зміст і представлена ефективність практичного впровадження технології підвищення рівня фізичної підготовленості дітей старшого шкільного віку з вадами слуху з використанням елементів спортивно-орієнтованого фізичного виховання; обґрунтовано теоретичні засади і розкрита специфіка практичного застосування технології зниження ризику виникнення екообумовленої патології у дітей з вадами слуху в процесі адаптивного фізичного виховання.
Кількість опублікованих наукових робіт за темою 15 та їх об’єм у сторінках 92.