Для здобувачів ступеня бакалавра

Обов’язкові компоненти

1.

Інформатика і інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті
014.11, 017
2.
Інформаційні системи і технології у туризмі
242
3.
Комп’ютерна техніка
014.11, 017
4.
Комп’ютерна техніка та методи математичної статистики
227
5.
Комп’ютерні  технології та основи науково-дослідної роботи  у хореографії
024
6.
Основи науково-дослідної роботи у сфері фізичної культури
014.11
7.
Основи науково-дослідної роботи 
0.17
8.
Кіберспорт
017
9.
Курсова робота з дисципліни «Кіберспорт»
0.17
10.
Професійно-орієнтована практика 
0.17
11.
Практика за профілем майбутньої професії 
0.17

Вибіркові компоненти

1.

Галузеві інформаційні системи і технології у туризмі
242
2.
Спортивні споруди та тренажерне обладнання
017
3.
Спортивні споруди, тренажерне обладнання та функціональний тренінг
017
4.
Інноваційні технології у практиці фізичного виховання і спорту
014.11, 017
5.
Інноваційні технології у фізкультурно-спортивній діяльності
017
6.
Інноваційні технології  у практиці мистецтвознавства
024
7.
Практикум з кіберспорту 
017
8.
Практикум зі спортивного вдосконалення в кіберспорті
017

Ступінь вищої освіти – магістр

Обов’язкові компоненти

1.

Інформаційні та інтерактивні технології у фітнесі та рекреації
017
2.
Інформаційні технології у науковій діяльності з фізичної культури і спорту
017
3.
Інформаційні технології у науковій діяльності з фізичної терапії та ерготерапії
227
4.
Інформаційні технології у науковій діяльності у галузі біології
091
5.
Інформаційні технології в кіберспорті
017
6.
Система підготовки та змагань в кіберспорті
017
7.
Теорія комп’ютерного геймінгу
017
8.
Основи програмування, створення програмного забезпечення та побудова комп’ютерних систем
017
9.
Стратегія та тактика професійного  геймінгу
017
10.
Методологія наукових досліджень та аналітика у кіберспорті 
017
11.
Науково-педагогічна практика
017
12.
Науково-дослідна практика
017
13.
Кваліфікаційна робота
017

Вибіркові компоненти

1.
Технології розробки комп’ютерних ігор
017
2.
Інноваційні технології в кіберспорті
017
3.
Технологія проектування персональних та командних тренувальних програм в кіберспорті
017
4.
Маркетинг ігор
017
5.
Стримінг та коментування в кіберспорті
017
6.
Теорія і методика підготовки в кіберспорті (esport)
017
7.
ПІАР та журналістика в кіберспорті (esports)
017
8.
Інформаційні технології у системі підготовки спортсменів 
017
9.
Аналіз і обробка даних наукових досліджень у легкій атлетиці 
017
10.
Сучасні інформаційні технології та їх застосування у водних видах спорту
017
11.
Аналіз і обробка даних наукових досліджень у водних видах спорту за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій
017

Ступінь вищої освіти – доктор філософії

Обов`язкові компоненти

1. Цифрова культура науковця 017
2. Проектна діяльність (Патентно-ліцензійний пошук в науковій діяльності) 017
3. Науково-педагогічна практика 017
Вибіркові компоненти
1. Бібліометрика сучасної науки 017, 091, 227
2. Сучасні інформаційні і комунікаційні технології в освіті та науковій діяльності 017, 091, 227
3. Патентно-ліцензійний пошук   091, 227

 

 


 

Читайте також

Контакти

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-54-52

Приймальна комісія

  вул. Фізкультури, 1, Київ, Україна, 03150 

 +38 (044) 287-04-91

  pk.nuupes@ukr.net

МОВА САЙТУ

Стара версія сайту Національного університету фізичного виховання і спорту України

© Національний університет фізичного виховання і спорту України, 2024.

© 2025 Your Company. Designed By JoomShaper